نمایشگاه گیاهان دارویی

باریج اسانس میزبان ششمین نمایشگاه گیاهان دارویی

داروسازی باریج اسانس در ششمین نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی، در روزهای 13-10 آبان ماه1401 در مصلی تهران، میزبان علاقمندان است.

این نمایشگاه راهی ارتباطی میان مردم و نوآوران صنعت داروی گیاهی است تا بیش از پیش با ظرفیت و محصولات شرکت های داروی گیاهی آشنا شوند. این نمایشگاه که با حضور متخصصان، پزشکان، فناوارن مجرب این مرزوبوم در جریان است در تلاش است تا با به حداکثر رساندن آشنایی مخاطبین با صنعت دارویی کشور، معرفی ظرفیت ها و پتانسیل ها گامی موثر در بهبود سلامت جامعه بردارد.

ششمین نمایشگاه گیاهان دارویی

نمایشگاه گیاهان دارویی که با ارائه آخرین دستاوردها و محصولات باریج اسانس همراه بود موردتوجه بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفت. باتوجه به اثربخشی بالای داروهای گیاهی و عوارض بسیار کمتر نسبت به داروهای شیمیایی، اقبال عمومی برای استفاده از داروهای گیاهی افزایش یافته است و فعالیت های علمی باریج بعنوان دستاوردی در زیست بوم فناوری داروی گیاهی کشور توسعه یافته است.

داروهای گیاهی باریج اسانس در طیف متنوعی از فرآورده های گیاهی شامل داروهای گیاهی اعصاب و روان، داروهای گیاهی اورولوژی، داروهای گیاهی پوست و مو، داروهای گیاهی تقویت قوای جنسی، داروهای گیاهی تقویتی و اشتها آور، داروهای گیاهی درمان سرفه، داروهای گیاهی دستگاه تنفسی، داروهای گیاهی دستگاه گوارش، داروهای گیاهی دهان، دندان، گوش و حلق و بینی، داروهای گیاهی زنان و زایمان، داروهای گیاهی غدد و قلب و عروق، داروهای گیاهی کاهش وزن، داروهای گیاهی کودک، داروهای گیاهی مسکن عضلانی اسکلتی و داروهای گیاهی مورداستفاده در بخش دامپزشکی است.

داروهای گیاهی باریج که با جدیدترین فناوری های روز دنیا و برپایه تحقیقات علمی تولیده شده، توجه سرمایه گذاران و تجار خارجی را جلب کرده و موجب هم افزایی هر چه بیشتر در زمینه توسعه روابط تجاری شد.

داروهای گیاهی

باریج اسانس تولیدکننده فرآورده های دارویی، آرایش، بهداشتی و غذایی برپایه مواد موثره گیاهی است که سابقه سی ساله در این عرصه دارد که با بررسی دقیق و مداوم داروهای گیاهی و با بالاترین سطح استانداردهای ایرانی و خارجی، آخرین دستاوردهای پژوهشی روز دنیا بنا نهاده است.

کیفیت مواد اولیه، تولیدات نهایی و رضایت مصرف کنندگان، از مهمترین دغدغه های باریج است و از این رو تمام مواد اولیه و تولیدات تحت آزمایشات کنترل کیفیت قرار می گیرند تا بهترینها، انتخاب و عرضه شوند. همکاری با بیش از 40000 هزار پزشک در سراسر کشور، حضور در داروخانه های سراسر کشور و فعالیت سازنده و مثمر در عرصه بین المللی تاییدی بر این امر است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *